حسرت

طزتنطبفعتاطسد

حسرت

طزتنطبفعتاطسد

کوثری

.: خانه .:. بایگانی .:. پست فرنگی :.

باران کوثری

L O G O

کنتر
2177




پیوند
pedramp.persianblog.com


پشتیبانی
Persian Blog

 

.: باران کوثری در میان یاران امروز :.

پنجشنبه، 4 دى، 1382

 
 

همایش یاد یاران دیروز امروز چهارشنبه گذشته در سینما فرهنگ در غیاب یاران برگزار شد.

به گزارش خودم! در این همایش عزت الله انتظامی باران کوثری حسام نواب صفوی شرکت کرده بودند.

باران کوثری در این مراسم با تاخیر ۳ ساعته در ساعت ۷.۳۰ در محل حاضر شد و سپس در جایگاه هنرمندان نشسته ومشغول امضا دادن بر روی پوسترها شد.

این پوستر ها که با قیمت ۱۰۰۰ تومان فروخته می شد جهت کمک به هنرمندان مستمند ترتیب داده شده است.

یکی از نکات جالب توجه این همایش پخش رایگان شماره های قدیمی(۵ماه پیش)ماهنامه فیلم در میان مردم بود.

عکسهایی که سایت ایران اکتور از این مراسم تهیه کرده است را ببینید:

 

.: اصغر فرهادی:از باری باران کوثری رضایت کامل دارم. :.

دوشنبه، 8 دى، 1382

 
 

باران کوثری همه راسر کار گذاشت!

صبح روز شنبه مصاحبه مطبوعاتی فیلم سینمایی رقص در غبار در خبرگزاری مهر برگزار گردید.

به گزارش خودم!در این نشست خبری که تنها با حضور اصغر فرهادی و فرامرز قریبیان و در غیاب باران کوثری و دیگر عوامل که در روزهای گذشته خبر از حضور آنان نیز می رسید برگزار گردید.

 

اصغر فرهادی در پاسخ به سوال خودم! مبنی بر اینکه چهره باران کوثری شباهتی به یک دختر جنوب شهری ندارد گفت:من با این سخن شما مخالفم چرا که دختران جنوب شهری نه چهره خاصی دارند و نه نوع پوشش و بیان خاصی.

وی ادامه داد:از انتخاب خانم کوثری که چهره ای مستقل دارد و صورتش عاقل بودن بیش از سنش را نشان می دهد رضایت کامل دارم.

وی در مورد انتخاب بازیگران گفت:ما در این فیلم سه نوع بازیگر داشتیم.بازیگر حرفه ای(فرامرز قریبیان)عیرحرفه ای(یوسف خداپرست -- که بسیار هم با استعداد بود به طوری که وی در روز اول تست گرفتن با چهره ای به خود رسیده که انگار از نیاوران آمده است و در روز دوم با لباس های پاره آمده بود و آنقدر این نقش ها را زیبا بازی کرد تا من او را هم به این خاطر و هم به خاطر سماجتش انتخاب کردم. --)وبازیگری که با جو ساخت فیلم آشنایی داشت(باران کوثری)

در پایان اصغر فرهادی ضمن انتقاد شدید به رئیس جمهوری گفت:خاتمی عدالت را فدای مصلحت کرد.

همچنین فرامرز قریبیان که برای اولین بار در کنفرانس خبری حضور پیدا کرده بود ضمن اعلام این مطلب که من اصلا نمی دانستم کنفرانس خبری در ایران چیست!! گفت:گذشته از اینها من اصلا نمی دانستم این نشست ها چکونه است!!

قریبیان نیز در پایان انتقاداتی را نسبت به مسئولان کشور کرد و از خبرنگاران خواست سخنانش را مو به مو بنویسند.چرا که هیچ واهمه و ترسی نسبت حکومت و نظام ندارد.

وی تصریح کرد:الآن خود حکومت هم از خودش بیزار است دیگر چه برسد به مردم!!!

گفتنی ست در صورت ادامه نشست در حال حاضر فرامرز قریبیان در وزارت اطلاعات به سر می برد.

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد