حسرت

طزتنطبفعتاطسد

حسرت

طزتنطبفعتاطسد

ردپای شیطان در قم

براساس گزارشهای رسیده رییس شیطان پرستان ایران در نزدیکی روستایی در قم دیده شده

بنابر  این گزارش او در سدد است تا با نفوذ در حوزه علمیه طلبه های جوان را به سمت خود

بکشانداوبارواج پنهانی عقاید خود در حوزه تعداد محدودی از طلاب را طرفدار خود کرده است

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نقی زاده چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده بردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

* یاس سفیدم * چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

من هرکاری کردم عکسه باز نشد

محمدمظلومی دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام ممنون تشرف آوردین قدم هایتان را باز هم در این صحرای خشک قرار دهید

م.ج دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

من هم با نظر شما موافقم که شادمهر اگر دهاتی بود بهتر بود ولی شادمهره دیگه من پایه تبادل لینک هم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد